fredag 7 augusti 2009

Knappt godkänt

Det är betyget som Åbryggan får av mig/oss gällande mat o service. Sällskapet får dock Mycket Väl godkänt för vi hade det enormt trevligt :)
Min älskling när vi väntade på Sandra o Robban
Ett kallt glas vin är aldrig fel!

Först fick vi frågan av servitrisen om vi ville ha något när vi suttit o väntat på menyer ett tag, Sandra bad sedan om att få sin Nachostallrik utan lök. Den kom in med brända chips o när Sndra påpeka det så sa servitrisen att det bara var några. Löken hade de glömt att avlägsna och där fick vi svaret att hon skulle meddela köket :) Inte direkt service när man inte erbjuder en ny.
Sandra var inte riktigt nöjd med sin mat.


Efter maten så satte vi oss i de sköna sofforna o njöt av iaf Eskilstunas finaste uteservering. Sandras mamma och hennes man kom och gjorde oss sällskap ett tag vilket var jätte trevligt. Blev många skratt under kvällen.

För den blivande grannsämjans skull så bjöd Henrik Robban på en whiskey.Den stora chocken var dock att han beställde en till sig själv också :) Tror dock inte det var så gott men älsklingen försöker iaf! Efter Åbryggan så gick vi alla 4 hem till oss ett tag så Sandra o Robban kunde få se vår lägenhet. Jättekul att de ville se den när det inte alls var städat :( Får bjuda över dem en kväll sen när den är tiptop! Hade iaf en helt underbart trevlig kväll o ser fram emot nästa äventyr med paret Edson :)

Idag har jag jobbat några timmar, fick massor med saker gjorde även idag. Klassrummet börjar bli riktigt fint nu!

Efter jobbet drog jag till Kronskogen o sprang...var det jobbigaste jag gjort på länge, var såååå sjuuuuukt varmt! Men men nu mår jag riktigt bra o ska börja njuta av helgen. Ledig tills tisdag nu när jag äntligen kan börja kalla mig själv för lärare :) Jippi!!!

2 kommentarer:

  1. Heheehe.. paret Edson hade en mycket trevlig kväll också! Får vi absolut göra om.. men på ett mer service inriktat stäle kanske ;)

    SvaraRadera