onsdag 5 augusti 2009

Sista dagen på semestern

Min sista dag i frihet har varit helt underbar och jag har ingen som helst ångest inför imorgon. Ska faktiskt bara bli roligt men kommer nog längta upp till mitt klassrum o allt arbete som väntar där men men det får vänta några dagar till :)

Kvällen igår var helt perfekt. Startade upp med lite systersnack på Grappa. Behövdes verkligen, hade saknat min älskade syster. Sen tog jag o puman Sabine tåget till Anna.Tjejerna är gudomliga o vår nya väninna Rosa blev högt älskad av alla. Kvällen var full av skvaller, vin, skratt o mys. Man får dock hänga med när tjejerna sätter igång med tanke på att det var ett tag sen jag fick senaste nytt, fick hejda dem några gånger :) Sen hämtade underbara Henrik mig o Sabine. Blev ett stopp på MacDonalds innan bilen for hem till Eskilstuna. Tack tjejer för att ni finns o är så härliga o Tack Henrik för att du hämtade oss :)

Min snygga syster :)

Min snygga svägerska Sabine :)


Är inte alltid lätt att vara mamma....Inga vuxenplåster i närheten för Sabine


Det är här hon sitter, toppbloggerskan. Himla fin laptop måste jag säga ;0)


Mycket skvaller o härliga diskussioner


Jag och underbara Rosa

Idag åkte jag och Sofia ut till Sundbyholms golfbana för att se lag Krekolas o Papas Tapas kicka ass i Hockeligans golfturnering. Var jättekul att följa grabbarna några hål. Blev nästan lite sugen att spela själv....eller kanske inte :)



Min fina o härliga "svåger" Herr Johan Krekola :)

Efter det...puh lång dag det här....så fick jag och Henrik lite Moa-abstinens så det fick bli en tur till Torshälla. Där myste vi med Moa o sen gick vi en promenad i spåret innan det bar av till Sumpan för lite bad.

Henrik, Akino & Moa på väg för att slänga Akinos bajs :) Aldrig sett en gladare unge för att få slänga en bajspåse. Var med mycket kärlek jag o Sabine tittade efter våra älsklingar

Avslutar med en härlig bild på mina två hjärtan...de två anledningarna till att mitt liv är sååå underbart o att jag må så bra. Det här har varit en kanondag o tror faktiskt dagen imorgon blir nästa lika bra :)


Stor kram

2 kommentarer:

  1. Ja det måste jag säga vilken sommar det har varit. Och vilka härliga dagar ni haft på semestern. Ha det bra på jobbet!!
    älskar er alla.
    Mamma

    SvaraRadera
  2. Ja mamma det har verkligen varit en kanonsommar Tänk nästa sommar, kommer va ännu bättre :) Älskar dig också!

    SvaraRadera