torsdag 27 augusti 2009

Nya älsklingar

Nu är de köpta. Det näst viktigaste plagget inför bröllopet.Mina skor!!! För en skogalen kvinna som jag har det gjort ont i hjärtat att inte veta vilka skor jag ska bära på den stora dagen. Väntade o väntade eftersom jag trodde jag skulle hitta ett par i Rom men tji fick jag. Men nu är de alltså funna. Skiljer sig väldigt från ett par traditionella brudskor men trodde ni något annat om mig? :) Är sååå kär! Billiga var de också, kan inte bli bättre!
Ska fira mitt inköp med en cider ikväll. Det är jag värd efter den här veckan!

De är ju såklart hemliga för alla innan den 3/10 :)

Startade dagen idag med en löprunda på ca 5 km...så skönt. Akino var dock riktigt sur när mamma vaknade o drog på sig löparkläderna för att sedan lämna kvar honom i lägenheten. Har lärt mig att min bebis gärna ger intrycket av att vara pigg på morgonen men så fort vi börjar springa så ska han lukta på allt, kissa lite, bajsa lite, lukta lite, kanske sätta sig ett tag och så vidare. Så löpningen sker numera utan honom, han fick sin promenad när jag kom tillbaka.

På jobbet känns allt kanon förutom en liten sak men den ska jag se till att fixa. DE är så underbara mina små monster och så duktiga! Har jätte roligt på jobbet just nu o det är ju SÅ det ska vara

Saknar Henrik massor dock o vill ha hem honom men på ett sätt så hinner jag massor de veckorna han är borta så som att träffa vänner, träna jobba extra mycket.

Imorgon blir det direkt från jobbet till golfbanan. SKA BLI SÅÅÅ KUL. Speciellt att umgås med älskade syster igen! O på lördag är det först inflyttningsfest hos Edsons o sen födelsedagsfest hos Jessica a la Sex and the City. Blir en av de nya klänningarna från Rom tror jag _:)

Vill gärna lägga ut ett STORT GRATTIS TILL UNDERBARA JESSICA HÄR OCKSÅ SOM FYLLER.....25 IDAG :)

Fina Jessica! Grattis vännen!!!

1 kommentar: