söndag 23 augusti 2009

Lugn helg

Den här hegen har blivit precis så lugn o härlig som jag hade hoppats på. Ställde in partykvällen med tjejerna igår då jag kände att min energinivå var på noll. Blev istället en jätte lugn o mysig kväll med Henrik i soffan. Helt perfekt.
Middagen hos mamma o pappa i fredag kunde ha blivit riktigt dramatisk. Pappa lutade sig på glasbordet i vardagsrummet o körde handen rätt igenom när glasskivan gick sönder. Jätteläskigt! Men allt gick bra och efter några plåster så var pappa okej igen. Han ville dock dramatisera det hela lite o skrek från köket att det behövdes sys o att han höll på att svimma :)
Det trasiga glasbordet. Inhandlades år 1988 så var nog dags för ett nytt :)
Pappas omplåstrade hand

Igår var det endast 6 veckor kvar till vårt bröllop...ahhhhhhh!!!! Träffade Christine igår o hon lugnade mig en hel del. Tror jag ändå har koll på det mesta. Nu om ca 10 minuter ska jag och Henrik iväg o träffa prästen. Hoppas hoppas att hon är bra o att vi får göra det vi vill under cermonin!!

Annars är allt bra är dock lite orolig för bebis. Han har varit såå hängig den sista veckan och ser inte ut att må het perfekt. Jag är orolg för borelia men Henrik tror att han kan ha någon inflammation i munnen. Vi ska kolla hans temp sen o sen får vi se. Inget får hända världens finaste hund!!!
Bebisen i pappas fina Liverpooltröja

Titta så fin han är vår lilla älskling!

1 kommentar: