tisdag 4 augusti 2009

Vin & Skvallerkväll!

Det här har varit en lugn o skön dag. Startade med en löptur men det var fruktansvärt varmt idag ..puh! Blir ju nämligen inge Friskis ikväll eftersom jag ska till Strängnäs. Tror jag väntar med att köpa kort till tidigast nästa vecka. Har ju inte kommit igång med de bra passen än så lugnar mig lite...få springa istället :)


Vi åkte sen iväg till Kjula där Kina och Torgny bor. De är Akinos stödfamilj :) Nej men när jag har behövt hundvakt ibland så har de varit gulliga o ställt upp. De bor mitt ute i skogen o Akino älskar verkligen att vara där o de älskar att ha honom., Så ibland är det perfekt att lämna ut bebis där en helg så han får leka av sig. Nu har de förutom tre hästar skaffat en tupp o lite höns så vi skulle åka ut o kolla att det gick bra med Akino. Han var väldigt nyfiken på de nya kompisarna o speciellt när de lät o flaxade med vingarna. Det gick dock jätte bra och i slutet ville Akino mest valla sina nya kompisar o se till att de höll sig till sin grupp o gärna inne i sitt hus :) Så nästa helg när jag åker till Rom o Henrik är tillbaka i Holland ska bebis vara där :)


När jag tog min runda i morse upptäckte jag att vi har fått nya grannar inne på gården.

Gudomligt söta små kattungar. På den här bilden är inte mamman med men hon finns i närheten. De har fått vatten och mat av någon men jag måste nog kolla upp vems det är för är det bara vildkatter så måste de hand om nu innan de blir rädda för människor. Ska kolla det sen innan jag går iväg.

Ska iväg o träffa systeryster vid fyra på Grappa för ett glas vin innan tåget går iväg till Strängnäs klockan 18. Ska bli otroligt kul att skvallra lite med tjejerna ikväll jag har förstått att jag missat en del :) Ska även bli kanon att träffa Sofia, var ett tag sen o jag har saknat min älskade syster :) KLarar max 2 dagar utan hennes närhet!

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar